Sjukdomar!!

Nu är vi lediga i ett par dagar. Hur skönt som helst. Har en del att ta tag i här hemma men jag går och skjuter upp det hela tiden. Fast idag har jag inte hunnit med nått för Jimmy rygg har brakat ihop totalt så jag har fått göra allt själv här hemma och lite till. Sen har Tyson gått och fått ett sår på tassen och är väldigt svullen har försökt ha på bandage men det går han och tar av hela tiden och går och slickar i det så det blir ju bara värre och värre. Jag ska ringa tidigt till vet imorrn och åka in så får dom kolla det. Då ska jag köpa med mej en tratt hem så han inte kommer åt att slicka så mycket.
Och nu ska jag återgå till mitt plockande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0