Nya filmer

Nu har huvudvärken släppt och jag har städat klart hela lägenheten i stort sett. Nu är det bara massa leksaker som ungarna har dragit fram. Lite småstökigt men det är rent iallafall. Nu ska jag bara slänga lite sopor sen ska jag nog kolla på film Våran granne kom hit med lite nya för en stund sen. Så jag tänkte kolla jackass2,5, jag har ju inte sett den än så det måste göras. Sen var det nån mer bra film som jag har velat se hur länge som helst me jag kommer inte ihåg vilken.
Åh vad go min lilla Ior är, han sitter här i mitt knä och bara blundar och myser. Har aldrig vart med om en hund som är så gosig han ska ligga nära nära hela tiden och bara älskar att bli ompysslad. På nätterna ligger han under mitt täcke och sover. Tur jag har mina goa vovvar
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0