My little Pony

Ny dag igen. Har sovit helt kasst inatt och vaknade med värk i nacken och axlarna. Har spänt mej i sömnen och nu börjar jag få huvudvärk. Men jag ska snart och ta en dusch och en Ibumetin så blir det nog bättre.
Skönt att det är så fint väder idag. Ikväll ska vi ut och fira Stoffe som fyller 30. Jag vet inte riktigt när hur och var än men det märks nog senare skulle jag tro. Det blir nog ganska lugnt för min del orkar inte dricka nått. Jag tycker inte att det är så roligt längre. Jag orkar inte med att vara seg och ha ont dagen efter. Sen har jag lika kul nykter.
Nu ska jag och Nova titta på My little pony. Haha jag tycker det är skit kul att titta på det. Det är så fint, massa söta ponnies och jätte fina färger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0