Håll inte på!

Tillbaka igen. Fan vad jag håller på. Blev ju sjuk och då orkade jag inte sitta vid datorn och sen glömde jag helt bort det. Men nu gör jag ett nytt försök igen!
Idag har jag vart hemma med Nova för att dagis har haft stängt pga planeingsdag. Vi har inte gjort så mycket mer än att slöa och passat Theo för han skola hade också planeringsdag. Nu sitter vi och väntar på att Jimmy ska dyka upp så att vi kan äta nån gång. Han sa imorse att han skulle komma hem vid fyra men det var ju för typ en timme sen. Älskar verkligen när han gör som han säger. Men det kom s'kert nått ivägen. Han har ju sin kompis Emil här från västerås så han har säkert fullt upp.
Nu ska jag gå och ringa och höra vart han håller hus.
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0