Ett sjuhelvetes jobb

Det blev ingen promenad med vovva. Mormor kom hit med lite blommor som hade som hon hade vart hos min moster och stulit så hon kom hit och planterade dom sen tog hon hundarna och åkte hem. Jag får ta det imorrn istället.
Vi har suttit ute på framsidan hela dagen typ. Har städat lite och gjort iordning och så. Funderar på om jag ska riva busken eller inte. Den tar så mycket plast och det blir trångt när man ska in och ut med barnvagnen ur förrådet. Men jag tror det kommer bli ett sjuhelvetes jobb med den för den lär sitta som bara den. Men det är inget jag ska göra dom närmsta dagarna så det behöver jag inte fundera på nu.
Och lilla Nova då, hon är inne i världens trots just nu. Hon är bara grinig och ska ha allt som jag har hela tiden och ska göra tvärtemot vad man säger. Det tog två timmar för henne och äta idag och då fick hon bara i sej några makaroner. Hoppas det går över snart för jag blir tokig annars. Tur för henne att hon är så söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0