Dissade

Jeanette kom med sin Mini igår. Hur söt som helst var hon och vi var ute och gick i säkert en timme eller nått. Jättekul var det. Hon bor ju så nära men ändå träffas vi så sällan. Lite synd tycker jag. Men vi skulle försöka åka iväg till mariebergsskogen på torsdag och träffas igen och jag ska försöka tvinga med henne på tattooexpo som är om två veckor.
Ior och Tyson tyckte typ att Mini var det snyggaste dom sett på länge. Tyvärr var det inte så ömsesidigt och hon dissade dom mest.
Idag vet jag inte vad som sker. Än så länge är det ju rätt så fint väder ute så jag vill hitta på nått ute. Kanske fixa lite här på framsidan eller nått. Sen ska jag försöka komma ut på en lång promenad med vovva. Kanske tvinga med mormor till blomsterlandet eller nått sen när Jimmy har vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0