Backup

Nu är klockan sådär mycket igen. Jag har jäätesvårt att gå och lägga mej i tid. Tycker det är så skönt att sitta uppe på kvällarna och bara vara och få lite egotid med Jimmy. Har kommit in ganska nyss från en liten prommenad med Dennis och vovvar. Det är så skönt med sällskap på kvällarna för jag tycker det är lite läskigt att gå själv här för det bor så mycket knäppa hundar här omkring som mer än gärna vill äta upp mina hundar. Då är det skönt att ha med en backup ifall nått skulle hända. Men nu ska jag försöka gå och lägga mej. Imorrn är det jobba som gäller igen då ska hundarna få följa med till studion en liten sväng. Ska bli kul att se hur dom sköter sej.
God natt

Kommentarer
Postat av: Lina

den finns inteeee :(

2009-05-10 @ 15:28:08
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0