Tattoobåten!!

Igår kom mamma och Theo och hämtade Nova och hon ska sova där och kommer hem igen på lördag förmiddag för vi ska åka iväg på tattoobåten lite senare idag. Så igår tänkte jag "att va gött nu kan jag sova ut imorrn och gå upp när jag vill" men jag vaknade halv åtta! Jag är fortfarande ganska trött men nu kan jag inte sova nått mer. Hinner inte heller. Jag ska snart gå upp och duscha och göra mej iordning för klockan tolv blir vi hämtade.
Igår kom alla som jobbar i studion hit för Jimmys lärlingar har gått och tryckt upp hoods med Jimmys logga över hela ryggen och på framsidan står det awardwinning artist som vi ska ha på båten ikväll. Tröjorna blev skitsnygga och det verkar vara bra kvalite på dom också. Kan lägga upp en bild en annan dag men jag har ingen kamera nu.
Jaja känner att jag bara svamlar om massa kontsigt så nu ska jag gå och fixa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0