Piercingar

Har ganska nyss kommit hem. Har vart hos grannen ända sen jag hämtade Nova på dagis. Vi var ditbjudna på mat idag. Lika bra att passa på när man slipper laga den själv. Vi har vart där och ätit typ varannan dag den här veckan så jag tänkte försöka ragga med henne ut i helgen så att vi kan få bjuda på mat också.
Var tänkt att vi skulle gå till våran andra granne och fika för han fyller år idag men vi hörde inget mer så vi får väl ta det en annan dag istället. Det hinns nog med.
Jag sitter och försöker få tag på min mamma för jag misstänker att hon har ringt hit idag. Hon har dolt nummer så jag vet inte om det är hon eller nån teleförsäljare. Men jag antar att det var hon för min lillebror var inne i studion idag och gjorde två piercings i underläppen. Eftersom han inte är 18 än så fick jag vara med och "godkänna" eftersom inte mamma var med och jag tror inte att hon visste att han skulle göra det idag heller. Hmm hoppas inte hon blir arg iallafall. Hon tyckte väl för ett tag sen att det räckte med piercings på han men då tyckte väl han tillbaka att det är ju bättre att han går till våran piercer med tillstånd än att han går till någon oseriös hemma utan tillstånd.
Nu kommer en nybadad Nova så nu ska jag gå och fixa välling och lägga henne.

Kommentarer
Postat av: Kimssan

nää just nu e ja arbetslös.. ska väl börja plugga så småningom.. men inte än.. :P men toppen är det iaf!! :D

//Kram

2009-03-19 @ 22:43:33
URL: http://tisaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0