Nyklippt

Har precis vart iväg och solat lite. Tänkte jag skulle pressa lite nu ett par dagar så jag får lite färg och blir lite vårfräsh. Ska ju ut och åka båt nästa vecka oxå. Kan va kul med lite extra då med eftersom det är så sällan jag gör nått så då kan jag unna mej det! Skulle behöva köpa lite nya kläder också så att jag slipper skämmas. Eller ja, jag har massor med kläder egentligen men inget som duger just nu.
Var till Aqua och klippte mej förut. Tog bara topparna men klippte till en kortare snedlugg. Blev bra men jag ångrar mej lite nu bnär jag kom på att den kommer locka sej och att jag kommer få föna och platta för glatta livet för att den ska se lite bra ut. Men men inte mycket att göra åt. Den kommer ju växa ut ganska fort som tur är. Men annars blev det väldans bra. Har breda röda slingor i "mellanhåret" sen har jag ju mörkbrunt som vanligt i resten av håret men vi slängde i lite rött i det med så nu skiftar det lite rött när det är ljust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0