Bakat cupcakes =)

Hmm har sagt det förr men nu tänkte jag försöka göra ett ryck och bli mer aktiv på bloggen igen. Men jag sitter ju nästan aldrig vid datorn längre så det hinns lixom aldrig med längre.
Har vart hemma från jobbet idag pga en lite incident som hände igår och för Nova känndes lite varm igår kväll. Har vart hemma med Nova och bara slappat hela dagen. Fast sen på eftermiddagen ryckte vi upp oss lite och gick och handla lite mat och sånt och sen gick vi hem och bakade cupcakes. Dom blev faktiskt jättesöta men jag har ingen kamera så det blev inga kort och dom var minst lika goda som dom såg ut att vara. Sen blev vi bjudna på middag hem till grannen så då tog vi med ett par stycken dit.
Nu tänkte jag gå och göra Jimmy sällskap i soffan framför Ballar av stål.
Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0