2 1/2 års kontroll

Glömde visst bort att blogga igår. Hmm. Men jag tror inte det hände nått roligt ändå. Mer än att jag jobbade åkte hem och sen inte så mycket mer. Idag har jag och Nova varit lediga för vi skulle infinna oss på BVC kl 11.30 på 2 1/2 årskontroll. Så jag tyckte att det var lika bra att vara hemma när vi har den möjligheten för annars hade hon missat lunchen och jag hade fått flänga fram och tillbaka så mycket. Berättade för Nova redan igår kväll att vi skulle gå till Christina som våran BVC "tant" heter och hon gick omkring och pratade om det hela kvällen igår och morgonen idag och såg fram emot det jättemycket. När vi väl kom dit tyckte hon att det var jättekul att leka med alla saker medans vi väntade. Sen när vi kom in så var hon jätteduktig och pratade som bara den. Hon var inte ett dugg blyg, så himla roligt. C tyckte att hon pratade jättebra och allt annat såg också bra ut. Nova tyckte det var så roligt så hon skulle absolut inte följa med hem. Men tillslut fick jag med henne hem och vi åt lite lunch. Sen gick vi till bibblan för Nova fick ett kort på BVC som hon fick lämna på bibbla så skulle hon få en bok av dom. Annars har vi inte gjort så mycket mer idag. Nu ska jag gå och lägga mej i soffan hos mitt älsk innan jag går och lägger mej.
Ha en bra kväll så hörs vi imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0