Vila i frid!

Har ite orkat skriva på ett tag. Har ite haft nått vettigt att skriva heller för den delen. I fredags när jag var och hjälpte Jimmy att ställa iordning hans bås på Tattoo Expo ringde min bror som också heter Jimmy och berättade att våran farfar har gått bort. Jag tog det väldigt bra först men sen ju mer jag tog in det så sprack allt så jag var tvungen att åka hem istället. Orkade inte vara kvar där. Det var inte helt oväntat då ha har vart sjuk i cancer sen en tid tillbaka. Så egentligen var det nog bara skönt för honom att få somna. Sist jag träffade var i början av vintern och då var han i dåligt skick och vi träffade honom en kort stund för han orkade inte vara uppe så länge. Så egentligen är det skönt att han har fått ro även om det känns tungt att han är borta. Synd att han fick gå bort sjuk. Så nästa fredag bär det av till älvdalen på begravning. Det känns lite jobbigt. Det är mitt första dödsfall så jag vet inte vad som väntar riktigt. Men det kommer säkert bli en tung dag så Nova får stanna hemma hos min mamma för hennes eget bästa hon förstår ju inte varför alla är ledsna så hon har det nog bättre hemma.

Vila i frid älskade Farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0