Reklam och sjukt barn

Fan vad seg jag är på att skriva! Men det är ju så mycket att göra med allt just nu. Jag och Jimmy har precis startat aktiebolag så där är det massa sen ska vi flytta våran verksamhet in till stan istället och så är det massa planering hit och dit med det och sen ska man försöka hinna med att leva och ta hand om allt annat också. Men det lugnar nog ner sej snart hoppas jag.
Idag har jag vart hemma med Nova för hon var jättehängig i morse. Jag tror att hon har haft feber för hon har sovit dåligt inatt och har vaknat och drukit vatten massa gånger och vart allmänt risig men sen på eftermiddagen piggade hon på sej och vi har vart ute nästan hela dagen och nu på kvällen har vi varit och grattat mormor så fyller år idag!
Vi har planerat att åka till kolmården vecka 26 med mamma när vi har semester samtidigt. Ska bli så kul Nova är jätteförväntans full och längtar som bara den efter att se delfinerna som dansar och sprutar vatten hahaha. Hon verkar tycka att det är skitfränt att få se tigrar och lejon. Hoppas tiden dit går fort.

Tänkte passa på att göra reklam för min kusin som har börjat sälja produkter från Oriflame och även grejer från Herbalife. Maila henne på [email protected] henne eller gå in på hennes blogg och kika om du undrar eller vill köpa något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0