Nytt läge

Idag har i vart hos revisorn hela dagen och gått igenom ett program för att skicka fakturor. Verkar ganska lätt bara man får lite vana på det. Sen blev vi bjudna på lunch på Casanova. Jag tog en kycklingsallad som var hur god som helst! Sen när vi kom tillbaka till studion hade vi hur mycket som helst att ta reda på så det vart lite stressigt men jag gillar faktiskt när det är så. Hellre det är när man bara sitter av en hel dag.
En annan rolig sak är att vi har hittat en lokal, hyresvärden skulle skicka kontrakten idag så dom kommer väl vilken dag som helst på brevlådan. Inflyttning blir i juli mitt i stan!! Ska bli så skönt att komma mer centralt och jag längtar så till vi får nyckel och kan börja göra iordning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äre sant! Fan vad kul! Vart då nånstans- props o creds till alla fördomsfria människor! :)

2009-06-11 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0