Midsommarfirande

Igår var vi i mariebergsskogen och kollade på midsommarfirandet med mamma och Theo. Var och kollade på djuren först och Nova fick klappa en get som dom hade ute i koppel. Sen gick vi till glasserian och köpta varsin glass och kaffe. Sen gick vi till lekparken där nere så barnen fick leka av sej lite. Jag hade med med Ior och Tyson och dom var jätteduktiga hela tiden. Dom fick träffa massa hundar och massa folk som dom var ganska trötta när vi kom hem. När vi hade vart i m-skogen åkte vi hem till min granne och åt lite midsommarmat och sen en jordgubbstårta som hon hade bakat. Sen var jag tvungen att gå hem och lägga mej lite. Var så trött och hade massa ont i huvudet pga av min inflamation. Men jag tror det börjar ge sej lite nu. Har inte lika ont idag så idag ska jag städa lite här hemma tänkte jag. Alltid är det nått som ska göras.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Glad midsommar på er! Hoppas ni har bättre väder än vi =( Regnar här....suck! Hälsa djuren från oss! Puss & Kram

2009-06-20 @ 17:21:27
URL: http://www.kaksi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0