Karlstad-Älvdalen-Karlstad

Nu är vi hemma igen efter en lååång dag. Pappa och storebror Jimmy kom och hämtade mej och sambo Jimmy (massa Jimmy i min familj) strax efter åtta och runt elva nån gång var vi framme hos farmor i Mora. Vi stannade där en liten stund så att några av oss fick byta om. Sen åkte vi vidare till kyrkan i Älvdalen. Vi träffade massa släkt utanför som jag knappt vet vilka dom är. Jag var ju så liten sist jag träffade dom. Själva begravningen var jättefin men usch vad dystert och vad många ledsna människor det var. Efter cermonin i kyrkan gick vi vidare till en lokal längre bort där vi fick smörgåstårta, jordgubbstårta och kaffe. Mycket trevligare stämning där som tur var. Det var kul att träffa mina kusiner, min faster och farmor osv men det var ju synd att det var under såna omständigheter. Nu är jag helst slut så jag ska gå och lägga mej.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0