Byxor på sommaren

Gomååårrron gomårron!!
Vaknade rätt sent idag, sent för oss iallafall, när klockan var nästan nio. Gött att få sova ut lite. R och I var här igår kväll och härjade järnet haha. Nova somnade rätt sent men var trött som bara den så hon slocknade i soffan framför monster vs alien efter att dom gått hem. Men kul hade vi.
Idag vet jag inte vad det blir riktigt. Fint väder ute men det blåser ju som bara den tyvärr. Saker på to-do listan är det väl ingen brist på heller egentligen men det är ju sånt som man inte har nån lust med. Fast jag skulle behöva åka ner till stan och shoppa lite kläder till Nova för hennes byxor börjar bli lite trånga och korta. Hade tänkt egentligen att jag skulle göra sånt efter sommaren för man behöver ju inte byxor så mycket under sommaren. Men ska det vara sånt här väder så lär hon ju behöva iallafall. Jaja jag får se om vi får lust och om mormor vill låna vovvas en stund så kanske vi åker ner en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0