Uuh vad kallt de var!

Nu är i hemma igen. Tog tåget från stan kvart i tio i morse och var framme vid elva eller nått typ. Nova tycket de va jättekul att åka tåg. Framme på badet var det skitkallt och massa mörka moln. Gick till poolen för midre barn och var i sär en stund men det var så himla kallt så vi gick upp ganska snabbt. Så vi gick och åt istället. Sen köpte vi kaffe och satt och tog det lugnt ett tag och försökte värma oss lite utan nån större framgång. Gick till Lazy river och åkte runt i badringarna en stund sen fick Nova nog. Hon frös så hon var nästan blå. Så jag tog med henne och bytte om istället. Det var ingen ide att bada mer. Men dom andra verkade ha kul iallafall. Dom åkte kanor som bara den.
Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Så jag ska faktiskt gå och sova bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0