Snart sticker vi

Nu bär det snart av mot sunne. Jag är så trött så  jag tror mina ögon pekar åt alla möjliga håll. Somnade väl runt ett och vid halv fem tyckte Nova att det var dags att gå upp. Satte på tvn i vårat rum så fick hon ligga i våran säng och kolla lite på den. Själv smet jag in i hennes säng istället och fick sova nån timme till. Så det känns ju som jag borde somna rätt fint ikväll. Men det är väl ingen garanti på det.
Klockan 8.53 går bussen härifrån till stan och sen går tåget 9.45 från stan. Vi skulle åkt bil egentligen men vi blev så många så vi fick inte plats. Kul för Nova hon ser fram emot att åka tåg det har hon aldrig gjort tidigare, inte jag heller typ. Det var nån gång när jag var liten som jag och mamma åkte till västkusten men det har jag inget minne av.
Nu måste jag göra mej i ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0