Handlat lite nytt

Vilket dretväder det är. Det bara regnar och regnar hela tiden. Suck.
Var ner på stan med mamma en sväng förut. Sen åkte vi till blomsterlandet och köpte en ny blomma till Novas rum. För dom dör ju hela tiden. Kan ju iofs bero på vattenbrist eller så. Händer ju inte att jag vattnar varje vecka. Sen åkte vi till tygfabriken på lamberget. Jag köpte nya gardiner till Ronjas rum, svarta spets längder och en vit franpanel att ha i mitten. Köpte även tyg som jag ska ha till hennes sänggavel men när jag betalat och så kom jag på att jag skulle ha nån stoppning till så den blir lite tjockare och mjuk men då orkade jag inte gå och leta reda på och klippa till så jag får ta det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Lina

ja de kan ja göra så får du se han :) tror han börjar få nån infektion i örat eller nåt men han piper inte när ja tar i de.. de va ett litet sår när vi fick han men nu har de blivit mer och idag såg ja att de va som svullet ;S men han verkar inte ha ont men han kliar jätte mycket, usch ja är rädd han fått skabb eller nåt ;S får idag såg de verkligen inge trevligt ut men har tvätta och smärjt han lite!

jag har aldrig testat han ihop med nån annan hund än jens hund, en tik, större än han själv och de gick väl bra men våga inte släppa ihop dom liksom.. johanna som hade han innan sa att han går ihop med hanar som inte är större än han själv och de är ju knappast dina :)

2009-07-27 @ 18:36:46
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: YourOwnGossipGirl

Gillar du Gossip Girl? Då är det här den rätta bloggen för just dig :)

Kika in min blogg så får du läsa massvis med skvaller och annat om dom heta GG-stjärnorna!

2009-07-27 @ 21:21:56
Postat av: Anonym

låter som väldigt fina gardiner

2009-07-27 @ 21:22:17
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Lina

jag la upp ett par svarta förut, har inte bestämt mig om dom andra än ehehe..

haha ja men ja tror inte han gör nåt med små voffar, :) hehe

ja jag ska nog åka med han till vet. är väl lika bra tänker ja.. sånt är så billigt också haha :)

2009-07-27 @ 21:22:27
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0