Han som var skeptisk fastnade!

Nu har Jimmy kommit hem äntligen. Men nu blev det ju sådär sent igen. Som det har blivit hela förra veckan också. Men dte blir ju så när han jobbar sent och kommer hem sent. Man vill ju hinna umgås och träffas lite iannan man går och lägger sej. Annars hinner jag ju inte träffa han alls. Men ni är det han som har fastnat fram för "wii:et". Han som var skeptisk till det från början står och bowlar för fullt nu. Haha. Men det är kul då behöver jag inte ha dåligt samvete för det. Kul att vi har nått att spela tillsammans. Måste bara ha en till kontroll och lite spel.
Nu har jag iallafall vart ut med vova och sen slängt lite sopor så är väl allt klart för idag egentligen så det är väl bara att gå och sova antar jag. Men nu är jag övertrött istället så jag vet inte hur det ska gå. Kommer ju få sota för det här imorrn iallafall. Hmm!

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe man ja släpper ju inte lös han de första ja gör :P

2009-07-28 @ 00:57:28
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket, han ser söt ut men jag svär vid gud att han är en djävul ibland:P

2009-07-28 @ 07:32:50
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0