Fick en hund!

Så fick man en hund till. För en liten stund iallafall. M är i danmark och går en match i thaiboxning och D var tvungen att jobba. Klart man ställer upp och passar en sån sör liten vovve. Eller ja, liten och liten hon är ju större än mina vovvar.
Annars har bara städat och grejat idag. Är nästan klar. Bara lite småfix kvar typ och några maskiner tvätt. Hade vart gött att ta ut Mitz på en lång promenad men nu stacka Jimmy och Nova ut lite så det får nog vänta en stund. Jag kan ju inte gå ut långt med Tyson pga hans lever som pajade för en veckan sen typ. Men nu ska jag gå och byta maskin.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men gud vad söta! tack, alltså du är ju hur snäll som helst, jag gillar att pyssla ihop olika outfits med hjälp av ett basplagg så bra att du gillar det=)

2009-07-31 @ 18:09:50
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0