Det gäller att passa på

Nu har mitz åkt hem igen. Men jag kanske ska ha henne imorgon med. Jag vet inte än. Annars undrarde min brors sambo om jag kunde ha deras golden då dom skulle åka till liseberg imorgon. Det hade ju vart kul men fyra hundar i olika storlekar som jag inte vet hur dom funkar ihop kanske inte aär någon hit direkt.
Börjar bli lite trött och få ont i huvudet nu. Inte kul alls. Jag och Mitz var ute på en lång promenad förut innan jag lämnade tillbaka henne. Det var skönt att komma ut lite. Det har inte blivit lika mycket nu eftersom min Tyson är lite trasig och måste vila sej. Det är ju så tråkigt att gå ut själv så det gäller att passa på vid tillfälle!

Tyson                             och                                 Ior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0