Beställt saker

Har precis haft besök av min kusin Lina som har vart här och dumpat lite saker som jag har beställt av henne från oriflame. Har snackat lite skit och lekt med Nova. Bjöd henne på makaroner och köttullar snacka om lyxmat haha. Iallafall om Nova får bestämma hon skulle nog kunna äta köttbullar till alla måltider.
Vill gå ut lite, typ gå till badet men jag vill inte lämna hundarna hemma eftersom Tyson vart dålig. Så jag törs inte ifall han bli värre. Inte så kul att komma hem och hitta en död vovve. Så jag får väl fortsätta här hemma istället. Har inte kommit så långt. Typ ingenstans, massa annat som lockar mer hela tiden. Men det är väl lika bra att få det gjort kanske

Kommentarer
Postat av: Lina

är alltid snäll :) maaaaaah du skulle inte visat den där sidan, ja kommer bli ruinerad och daniel kommer döda mig för ja bara beställer massa grejer jämt hahaha

2009-07-28 @ 19:00:53
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Lina

ja visst (: fast just nu har ja nog inte råd :P



JAAA ceasar,, mmmuums! hehe luncha nån da? :D

2009-07-28 @ 20:48:11
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0