Sömnbrist!

Ojojoj... Är så trött så ja tror ja stuper snart. Har sovit ca 4-6 timmar inatt. David och Linda kom hit igår och spelade liteguitar hero och snacka skit tills klockan blev mkt. Sen när dom åka så gick jag ut med hundarna och träffade på granne med vovve och blev stånas och snacka med dom alldeles för länge så jag kom väl i säng vid två nån gång sen vakna jag vid sex av att Nova kom in i sovrummet och knödde ner sej brevid mej. Låg och halvslummrade till sju åtta nån gång innan jag gick upp. Sen har vi varit på badhuset och härjat lite idag. Nova hade skitkul och härjade som bara den. Åkte vattenrutchkana och allt. Tror hon kommer bli lika tokig som sin pappa för han är inte frisk nånstan när det gäller sånt. Han är aldrig sen att anta en utmaning till skillnad från mej som är mesigast i kommun typ. Ronja var också jätteduktig och kan snart simma. Dom har börjat på simskola i skolan så snart kan hon allt.

Kommentarer
Postat av: rocky balboa

haha, jag tyckte du skrev "Sen har vi varit på bårhuset och härjat lite idag" jag dog lite...jag måste sova :P

2009-02-04 @ 02:44:07
URL: http://bluevalentine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0