Hållhake!

Sitter här och degar framför datorn. Skönt att det snart är kväll. Är så jäkla trött så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart. Imorrn ska vi iväg till badhuset en sväng. Måste bara leta fram alla våra badkläder. Har ingen aning om vart dom har tagit vägen.
Kom på förut att jag ska ju till örebro nästa söndag och ställa ut Ior. Sen kom jag på att vi ska åka i våran bil och att den inte riktigt fukar som den ska. Antagligen så är det nått som ligger på för den luktar bränt som bara den när man åkt i den. Och det vore ju inte helt fel att komma hem igen. För just nu känns den inte så safe att ¨ka i fram och tillbaka till örebro. Funderar på att ringa och hota micke så att han fixar den. Har ju en del hållhakar på han mouahahaaha.
Nu måste jag ut med mina små vovvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0