Blev lite fel

Råkade visst trycka fel igår när jag skrev inlägget. Det kom aldrig iväg så jag la upp det imorse istället.
Vi hade iallafall skitkul på bergvik. Innan vi åkte så rånade jag spargrisen på lite mynt så jag hade med mej massvis med tior så att Nova kunde åka lite karuseller. Tror hon åkte alla som fanns typ tre gånger var haha. Hittade lite kläder till henne och lite annan skit som jag kanske inte behövde =)
Har vart en helt ok dag än så länge. Roza och Damian kom till studion och hälsade på och härjade lite. Alltid kul med lite sällskap! Nu ska jag nog gå och laga mat och sessan ser på askungen. Bäst att passa på medans hon blir underhållen av tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0