Hemma igen!

Nu är vi hemkomna efter en heldag i örebro. Var nog hemma redan vid fem men jag har inte hunnit sitta här. Har vart så trött så jag var tvungen att dö lite i soffan och sen duscha och handla. Gick upp vid halv sex imorse. Fy faan. Inget jag rekommenderar! Sen vi sex kom Tonje och Aavannah och hämtade upp mej och Ior och vi åkte mot örebro. Snöade som bara den och dom hade inte plogat någonstans så det tog ju sin lilla tid att åka plus att vi råkade åka lite fel. Men vi var där i god tid ändå. resan gick jättebra förutom att Avannah blev lite åksjuk, men det är sånt som händer och våran bil är så skabbig ändå så det gjorde inte så mkt. Var iallafall jättemkt hundar där tror det var 750 anmälda hundar och tror det var 33 chihuahuas anmälda. Ior kom fyra och fick en HP. Insåg att vi behöver träna en heeel del om vi ska fortsätta ställa ut hehe. Tonje och Aavanna fick en BIR och HP och även dom insåg att dom borde träna lite mer så nu fundrar vi på att gå en lydnadskurs med våra små monster. Kan ju inte skada. Kul att få lite egentid också.
Nu tjatar Jimmy om att vi ska se film så jag måste gå. Tack Linda för "Lycka tillet!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0