Training!

Tänkte att jag skulle gå ut och träna hund lite grann. Har precis vart till konsum och köpt lite godis till dom. Imorrn när vi ska till stan ska jag nog köpa mej en klicker. Måste ju testa iallafall. Alla säger ju att det ska vara så bra.
Som sagt vi ska ju ner till stan imorrn och växla in pengar och så. Min kära granne påminnde mej om att vi behöver flipflops också. Så det ska vi också köpa. Jimmy har ju kört på sina DC skor hela sommaren men jag tror han kommer avlida om han ska ha dom där nere. Det ska ju vara ca 40 grader i skuggan såatteee... Men det blir nog bra. Jag vet att jag ska ha ett par flipflop någonstans men jag kan inte hitta dom. Så jag kanske har slängt dom då. Jag vet att dom var något förstora men annars var de inga fel på dom vad jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0