Tomt och slut!

jag åkte ner till stan en sväng förut. Tänkte att jag skulle hitta en solhatt till Nova som hon kan ha när vi åker till Spanien. Men när jag kom in så var hela 15huset stängt. Så jag fick sätta mej på bussen ut till bergvik istället.  Åkte dit och mötte upp Jimmy. Kollade både kappahl, lindex och H&M men det var tomt och slut överallt. Bara massa höst kläder framme. Men tillslut hittade jag iallafall en fiskehatt. Det är ju bättre än ingenting iallafall. Nu funderar jag på att ta ut hundarna på en varsin långpromenad, alltså gå ut med en i taget och träna lite med dom. Kör lite inkallning på dom båda. Men det är rätt svårt nu för det är så mycket löptikar överallt som är mycket mer intressant än mej. Men först ska jag kolla in H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0