Stan eller hemma?

Funderar på vad vi ska hitta på idag. Jag skulle vilja åka ner till stan och köpa affischer och bokstäver till Ronjas rum och till rusta för att köpa en matta. Men jag vet inte om vi ska göra det idag eller om vi tar det en annan dag. Nova är fortfarande lite hängig och har sovit dåligt. Vet inte om hon har haft feber för hon har svettats som en gris så sängen har vart helt sjöblöt. Funderar på att kanske baka en kaka också. För det har Nova tjatat om jättelänge.
Jag har sovit jättedåligt inatt för Nova har vaknat sen vaknade jag av att Tyson stod och morrade som bara den och sen började skälla. Har ingen aning om vad har morrade åt men förbannad var han iallafall. Skumt.
Ska börja med att gå och duscha iallafall så får vi se vad det blir senare.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0