Ner till stan snart

Har haft lite blogg torka. Jag har vart så himla trött ett tag nu så jag har inte orkat vara aktiv. Jag håller på och försöker träna Nova att gå på toaletten så all min energi har gått åt till det. Det har gått både bra och dåligt. Helgen gick väl sådär. Det gck åt 15 trosor på tre dagar så igår vart jag tvungen att städa ordentligt här hemma efter massa kiss här och där. Men igår kväll släppte det lite då kissade hon bara på toa och hon kom tillochmed och sa till mej när hon var nödig. Annars brukar jag få tvinga med henne till toa.
Igår var första jobbdagen på vääääldigt läng. Det gick hur bra som helst och det var skönt att komma tillbaka. Nova hade haft det jättebra. Idag är vi lediga igen för dagis har planeringsdag och är stängt så vi ska snart åka ner på stan en sväng. Behöver köpa lite nya kläder till Nova typ tröjor och byxor som hon kan ha när det blir ltie kallare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0