Dä blev ittna

Ingen uppdatering på nån dag. Jag orkade inte skriva nått igår för jag var så trött och seg. Var hos R och I i fredags och tog nån öl och klockan var jättemycket när jag kom och Nova vaknade tidigt. Efter lunchen drog vi till badet och var där ett tag sen kom mamma och hämtade Nova och tog med henne till sej och lite senare kom mormor och hämtade hundarna. Det var tänkt att jag och Jimmy skulle gå ut och hitta på nått men han var nere i nya studion och rev tak och kom hem sent på kvällen men då var jag så trött så jag orkade inte åka till stan. Så det blev hemma mys frmaför tvn istället. Men det var lika gött det. Kollade på nån film på tvåan om nått inbördeskrig i rwanda eller nått. Verklighetsbaserad var den och hur hemsk som helst. Sen somnade vi rätt omgående båda två.
Men nu är det en ny dag och jag är mycket piggare. Tänkte snart ringa till mamma och se hur det har gått för dom. Nova var lite hängig igår. Tror att hon kanske har en förkylning på g. Hon var jättesnorig och lite hostig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0