Byggare bob

Nu har jag börjat med Ronjas rum. Jag och Lina åkte runt och skämde ut oss med en släpkärra igår. Vi var till jysk och köpte en garderob och sen til IKEA för att köpa en säng. Vi hade världens problem med att få av och på släpet hahaha. Dom lär ju skrattat en del åt oss inne på macken. Men det gick bra till slut. Sen igår kväll tog jag bort alla prinsess saker och sängen och det och började lite smått med att ställa iordning. Så nu står alla sakerna i hallen och väntar på att bli köpta. Jag har fått massa mail och ev kommer det någon sen och hämtar dom.
Idag ska jag bygga ihop en garderob och fixa till sänggaveln. Men det ska bli kul. Jag får ju experthjälp av Nova så det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0