Börjar bli som vanligt

Nu har jag fixat lite på uövervåningen så att det är fint där igen. Det var ju väldens kaos efter att jag höll på med Ronjas rum. igår hann jag ju inte eftersom vi var borta hela dagen. Men nu börjar det bli som vanligt igen. Hittade världens tvätt hög där uppe så nu har jag ca sex maskiner som väntar. Jag har en del att göra idag med andra ord. Men jag tar det senare det är ju så fint väder så vi tänkte gå till badet lite senare. Nu ska jag göra lunch. Sen ska vi gå till apoteket och köpa plåster. Det har ju vart ganska hårt åtgång på dom dom senaste dagarna.
                          

Kommentarer
Postat av: Lina

just nu skiter ja i om grejerna är dyra eller inte, haha måste ha lite grejer för mitt hår.. men ja kan inte beställa på faktura så måste vänta tills ja får lön igen :(

skulle beställa en ny plattång igår men NEJ :(

2009-08-06 @ 13:46:36
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Lina

aha :) men ja har inga pengar nu ändå och ja måste fan ha en ny plattång ja dör snart :(

2009-08-06 @ 15:44:05
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0