Vad vore jag utan henne?

Så var den här dagen slut också. Pratade nyss med R i telen och vi pratade om vad sjukt det är att man aldrig hinner med någonting längre. Massa tider att passa hit och dit hela tiden. Jag och Nova har vart lediga hela denna veckan men har haft fullspäckat schema ändå. Visst så är mycket självvalt för att jag har planerat in att hitta på massa saker med henne. Men som på veckodagarna så hinner man ingenting alls typ. Det är raka vägen hem, hämta Nova på dagis, hem och laga mat, äta varva ner lite, ge Nova kvällsmat och sedan lägga henne. På helgerna får man ta igen allt man missat under veckorna som typ städa och annat tråkigt. Fullt ös medvetslös. Men det gör inte så mycket. Nova är helt klart värd det. Vad vore jag utan henne?
Nu ska jag gå och försöka sova.
Hörs imorrn.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0