Storstädning

Äntligen helg. Har vart en sväng till jobbet idag ändå för vi hade möte i morse. Vi skulle vara där kl 9 och när jag kollade bussarna imorse så stod det att dom skulle gå som söndag och inte börja gå förrän 10.09 så jag beslutade att jag skulle gå till jobbet med Nova. När vi kom till centrum stod det på tavlan att nästa buss skulle gå om 6 minuter och jag tänkte att det måste stå fel så jag fortsatte gå. Efter ett tag såg jag bussen åka förbi oss längs vägen! Men men skit i det. Fick mej en rejäl prommis imosre iallafall.
Nu på kvällen/eftermiddagen har jag storstädat här hemma. Än så länge har jag bara hunnit med hallen och köket. Tar tid men det kommer det vara värt när jag är klar. Satt ute på framsidan förut och drack kaffe med grannen och jag tror jag hade för lite kläder på mej för nu har jag jätteont i nacken och huvudet. Så nu har jag tagit en ibumetin och om det lättar ska jag gå iväg till Roza en sväng och snacka lite skit.

Nu måste jag gå tillbaka till städningen igen så jag blir klar nån gång.
Glad Påsk på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0