Fullspäckat schema

Oj vilken dag det var igår. Fullt upp hela dagen. Vi var på i2 matren först. Köpte mej nya strumpor. Det är ett måste på marten haha. Det är ju så billigt. Sånna där tunna 12 stycken för 100 kronor. Köpte en stor plast hammare till Nova som piper när man slår något och en tweetyballong. Tror hon åkte alla barnkaruseller. Hon såg inte så jätteroad ut alla gånger men hon skulle åka ändå. Tänkte ta med henne upp i äppelmasken men vi hann aldrig det. Den tror jag hon hade gillat som bara den. Sen kom snälla E och hämtade och körde hem oss. Hann precis plocka ur oss och alla grejer som kom Doch L och hämtade mej. Vi åkte iväg till mariebergsviken och grillade och hade avskedsfest för Robban som flyttar upp till Piteå till veckan. Årets första grillning. Skitmysigt var det. Sen förljde D och L med hem och kikade lite på robinson. Lite synd att Billing åkte ut. Jag tyckte han skulle ha vunnit! Under tilden vi var borta var Nova hemma hos min granne och härjade skiten ur dom. Hon verkade ha haft det bra. Vi hittade dom i gungorna här hemma när vi kom. Tack alla snälla för igår!

Idag verkar det som att det bär av till husdjursmässan ute på Hammarö. Vet inte när och så det blir än. Men Robban ville med och jag tror inte han är så rockig än men tanke på att han var ute igår. Men men får slå en pling till han senare.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och duscha bort grillröken från igår. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0