Alla djuren

Nu är vi hemma igen. Nova hade haft det skitkul på badhuset. Hon har tränat lite simtag och allt möjligt. Sen hade hon trillat av nån flytgrej och hamnat under vattnet men hon hade inte brytt sej speciellt mycket. Skönt att hon är så tuff och inte blir hysterisk över minsta lilla.
Nu har hon ganska nyss somnat och jag tänkte göra det samma snart. Jag är jättetrött. Ska bara dega ner mej lite i soffan tänkte jag. Imorgon ska vi dra iväg till mariebergsskogen och titta på djuren och leka i deras stora lekpark. Nova berättade att hon ville att vi skulle ta med oss djuren hem. Inte mej emot, jag skulle mer än gärna ta dom allihpa men jag tror inte att Jimmy skulle bli så glad på söndag när han kommer hem från västerås haha.
Ha det bra så hörs vi imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0