Fiesta

Har vart superduper duktig på att inte uppdatera här på ett bra tag. Men jag har inte haft lust eller ork. Antar att jag helt enkelt har haft nått roligare/vettiagre än att data. Plus att Nova har fyllt år så vi har haft party i en vecka eller typ. Har vart så många som ville gratta så vi fick dela upp det för annnars har man inte tid att prata med alla som kommer och vi har inte så mycket sittplatser osv osv.. Men det har vart jätteroligt iallfall och hon har fått massa paket med roliga leksaker och jättefina kläder! Tack så mycke allihopa som har uppvaktat min lilla sessa.
Nu ska jag gå och sätta mej i soffan och käka upp en annanas. Mitt nya beroende är det. Så jäkla gott!!

Kommentarer
Postat av: hannah

dags att börja blogga. jag har ju inget att läsa längre :(

2008-10-13 @ 11:20:41
URL: http://sassybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0