Aj i fingret!

Har ju glömt uppdatera igen. Fy på mej. Var iaf på Lillerud i söndags så Nova fick sej en nära koupplevelse. Även hundarna fick det. Dom var jätteduktiga båda två. Trodde det skulle bli kaos med hundar och Nova överallt men det gick jättebra. Nova tyckte det var jättekul att kolla på djuren och jag träffade två av mina gamla lärare. Blir helt nostalgisk när jag är där. Det var grymt kul att gå gymnasiet där. Saknar det ibland faktiskt. 
Annars har det inte hänt så mycket alls förutom att jag fick ett geting stick imorse när jag skulle gå och klippa mej. Aj aj i fingret! Getingarna är ju helt knäppa nu. Dom är så på hela tiden. Usch tur dom försvinner snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0