Möblerar om

Vi håller på och möblerar om lite på Novas rum för att hon skulle få mer plats och för att det ska bli lättare att städa. Men det enda jag kommer fram till är att hon har alldeles för mycket saker! Skulle behöva ta ett ordentligt rens där uppe tror jag. Hon har ju massvis med saker som hon inte använder egentligen. Men om jag ska rensa där så måste jag rensa i förrådet också för där går det snart inte in så mycket mer saker och jag vill ju inte slänga/ge bort/sälja Novas saker heller. Vilket dilemma! Nova tycker iallafall att det är kul. Vi plockar in och hon plockar ut igen så det här kan vi nog hålla på med i en evighet. Men snart måste vi göra oss iordning och gå till jobb och dagis.
Kanske hörs sen ha det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0