Inte lätt

Har inte hunnit skriva så mycket under helgen. Det är inte lätt att komma åt datorn här inte. Är det inte Nova som sitter framför youtube så är det Micke som sitter och glor på alla serier som finns typ. Men nu är Nova i badet och Micke sover så då är det väl bäst att passa på.
Helgen har iallafall varit hur lugn som helst. Har nog inte gjort så mycket alls. Skulle ju ha varit ut i lördags men jag orkade inte. Ångrar det på ett sätt men ändå var det skönt att vakna upp igår och må bra. Kommer väl fler tillfällen antar jag.
Sitter och väntar på att barnen ska bada klart sen ska jag också duscha och göra mej iordning. Sen lämna Nova på dagis och åka och jobba. Nu ska jag nog glo rumt lite på nätet en sväng och dricka upp mitt kaffe.
Ha en bra dag.
Kankse hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0