Hoppsan!

Wooops! Glömde visst uppdatera igår. Får väl ta en snabbis nu istället då. Ska nog inte bli långvarig, är så trött och så har jag ätit alldels för mycket godis så jag mår illa. Usch och blä!! Den här dagen har bara rusat iväg. Har försökt att städa lite halvhjärtat men jag har typ inte kommit någonvart alls så jag har en heel del att ta igen imorrn. Har varit ute med grannarna hela dagen och shoppat lite här och där bla storhandlat och köpt ny overall till Nova. Skulle köpt nya termobrallor till henne också men jag hittade inga som var både bra och snygga så jag får leta lite till.
Imorrn väntar städning som sagt. Min lilla stora vove har vart dålig i magen och råkat göra lite olyckor lite här och där så det blir sanering på schemat imorrn. Skulle behöva rensa ungarnas rum också men det lär ju ta veckor att göra det hahah. Dom har så mycket skit så det finns inte typ.
Nu hade jag nog inge mer att säga. Mår så jäkla illa uäk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0