Utvecklingssamtal

Har nyss varit på utvecklingssamtal på Novas dagis. Dom hade ingen att klaga på utan allt var bra. Hon utvecklades normalt och hade stort ordförråd och bra tal osv. Så dom skulle börja potträna henne lite där nu. Jag har gjort det hemma lite grann men det har inte hänt så mycket i den. Hon leker bra med dom andra barnen och har en egen "bästis". Så himla kul en kille som är lika gammal som henne. Dom kramas och leker hela dagarna.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag spackla mej lite innan vi åker till jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: hannah

aww vem är hennes bästis? jag tror nova är rätt poppis på dagis :)

2008-11-07 @ 14:24:45
URL: http://sassybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0