Vill ha det fint

Härligt väder det har vart idag. Satt ute i solen på gräsmattan med mina grannar förut. Jätteskönt var det. Nova gick och plockade massa blommor och busade med Dennis och Tyson låg i buskarna och sov typ. Hoppas sommaren kommer nu. Fast det lär den väl göra. Kan ju inte komma mer snö nu när det är mitt i maj. Får sånna vårkänslor och vill göra fint. Vill ha massa blommor lite här och där. Tänkte sikta in mej på framsidan först eftersom det är det som syns mest. Jämnade till häcken och sopade på framsidan igår så nu ser det väl nästan anständigt ut där. Hittade jättefina utemöbler på plantagen som jag vill ha. En bänk, ett litet runt bort och två stolar är det av trä och metall. Skulla passa perfekt på min framsida. Vill ha två krukor med blommor också. En större och en som är lite mindre.
Nu kommer Nova och gnäller så jag måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0