Upp och ner, ner och upp

Nu var det ett tag sen igen. Har inte haft nån motivation till att skriva på ett tag nu. Har inte haft nått att skriva om heller. Livet har vart som en bergochdalbana nu ett tag men för hoppningsvis så löser sej allt snart. Annars rullar det på som vanligt har inte hänt så mkt sen sist mer än att jag försöker få ordning på mitt liv och komma fram till vad jag vill osv. Har absolut inget att klaga på egentligen då jag har allt jag vill. Har världens bästa sambo och världens bästa dotter och världens bästa av allt. Men det känns som nått saknas ändå. Men det blir nog bra.

Idag händer det typ inte ett skit. Sitter här och chattar med H på msn och ska väl snart gå och lägga mej. Hade tänkt att gå ut och hitta på nått med Jimmy ikväll men vi hade ingen barnvakt så det sket sej. Får se om vi kan göra nått imorgon istället.

Nej får inte ut nått vettigt av det här ändå. Är så himla trött och grinig så det är nog bäst jag går och lägger mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0