Underbara unge!

Just nu är Nova inne i en jätterolig trotsperiod. Så det blir mycket bråk och gråt. Så fort någonting går emot henne eller när jag inte gör som hon vill så börjar hon oftast att gråta och så säger hon "äj aj" som betyder jag är arg. Ganska jobbigt eftersom det är nästan bara mej hon trotsar och testar men det är så himla sött ibland ändå. För just nu är det mycket "aj". Alla är arga, katterna, Tyson och dockorna. Häromdagen sa hon "mommo aj å kiker" = mormor är arg och skriker haha. Vet inte vart hon har fått det för min mamma har nog aldrig varit arg och skrikit på henne. Lite roligt tycker jag.
Men som tur är så är hon ju så himla söt och go så det där trotset gör inte så mycket. Som nu när jag nattade henne så låg jag brevid henne i sängen en liten stund och så strök hon mej på armen och i håret och sa "gonatt mamma älkar dej". Så himla mysigt ju. Inte för att hon fattar vad jag älskar dej betyder men ändå. Hon är så himla underbar min lilla Nova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0