Trött

Sitter här och är trött som fan. Vill gå och lägga mej men jag kan inte för jag väntar på att tvättmaskien ska bli klar. Råkade lova Jimmy att jag skulle tvätta en av hans t-shirtar så han kan ha den imorrn. Eller ja jag tvättar ju mer än en t-shirt. Men det hade ju kunnat vänta lite om jag inte hade lovat han.
Skulle vart ner på mässan idag men jag har vart helt död nästan hela dagen. Har blivit förkyld så jag har inte orkat med nått typ. Mamma och Theo kom hit förut en sväng och åt pizza och hade fredagsmys med mej och Nova. Skitmysigt var det. Kan bli ganska ensamt att sitta själv varje kväll. Så det är aldrig fel med lite sällskap.
Men ååh vad drygt.. maskinen blir ju aldrig klar. Funderar på att skita i den så Jimmy hänga upp inatt när han kommer hem eller nått

Kommentarer
Postat av: Elak i Karlstad

Nova är ett fint namn. Extra kul att kunna kalla sin unge "Supernova". När hon blir femton går det enkelt att ändra till "Suparnova". Flexibelt.

2008-05-25 @ 19:26:54
URL: http://metrobloggen.se/elakakarlstad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0